عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 675
نویسنده : نوری

عکس متحرک

سلام دوستان گلم.خوبین؟

من بد نیستم راستش دلم بدجوری گرفته.

گفتم چند خطی بنویسم شاید حالم بهتر بشه.

لابد میگین از چی و از کی؟!

اما بماند…..

خدا رو شکر زندگیم خوبه ، همسرم واقعا آدم خوبیه ، بچه های خوبی دارم

و بابت تمام اینا همیشه خدا رو شکر کردم و می کنم.

اما دلم گرفته از این زمونه.

از اینکه وقتی میرم بیرون از خونه

و پوشش دختر و پسرا رو با اون وضع افتضاح می بینم از زندگی بیزار میشم.

نمی دونم چرا اما با دیدن عکسای ناجوری که بعضی دخترا از خودشون تو نت می ذارن

یا حرفای ناجور و این چیزا دلم می گیره.

از بودنم تو این دنیا با این وضع مردم بیزار میشم.

من نه آدم خیلی مذهبی هستم و نه اون طوری زیادی راحت!

از دیدن جفتشون دلم می گیره

( خانم هایی که اونقدر خودشونو می پوشونن که فقط میشه بینی شون رو ببینی!!!

و خانم هایی که اون قدر ول هستن که با یه نگاه تمام بدنشون رو میشه دید!!! ) 

کاش همه حد وسط رو رعایت کنن

و جزء اون دو دسته از آدما نباشن که یا از اینور بوم میوفتن یا از اونورش!!!

جدیدا این ساق شلواریا مد شده و بیشتر دخترخانما می پوشن اونم با مانتوهای کوتاه!

تا جایی که من می دونم اون مدل لباس پوشیدن بیشتر شبیه لباس پوشیدن تو مجالس هست

اما بعضیا اصلا مراعات نمی کنن.

دیروز تو نت می چرخیدم حوصلم سر رفته بود.

وقتی می دیدم تمامی حرفا و عکسایی که در مورد رابطه های دختر و پسر و این چیزاست

آمار لایک و کامنت هاش از همه بالاتره

واقعا از جوونای ایران نا امید شدم!

مطالبی که تو نت بیشتر لایک می خوره و طرفدار داره

مطالبی هست که به نظرم بودن یا نبودنش واسه هیچکی فرقی نمی کنه!

مثلا یه عکس می ذارن ۴ تا دختر با تاپ و ساق شلواری دارن مسابقه دو میدن.

جالبه عکسه از پشت این خانما گرفته شده

و از همه می خوان بگن کدوم شماره رو دوس دارن!!!!

و تمام ملت نظر میدن که شماره فلان و تیپ فلانی!!!

جوونا هیچ هدفی تو زندگی ندارن

وگرنه با این چیزای الکی وقتشونو هدر نمی دادن!

کاش بتونیم از زمان مون حداقل طوری استفاده کنیم که

چندین سال دیگه حسرت زمان های از دست رفتمون رو نخوریم!

دلم بدجور گرفته……




مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com